ΧΟΡΤΟΦΑΓΙΑ – ΘΕΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

Discussion in 'Γιατί χορτοφαγία?' started by skai.ws, Nov 11, 2009.

  1. Marin

    Marin Moderator


    Κυρία μου είμαστε forum, δεν μπορούμε να κλείσουμε στόματα. Κάτι που εσείς θεωρείτε λάθος ίσως κάποιοι να το θεωρούν σωστό. Δεν είμαστε εδώ για να το κρίνουμε. Τα forums δημιουργούνται για την ανταλλαγή απόψεων, με βασικό στοιχείο την ελευθερία του λόγου.

    Δεν νομίζω πως απευθύνθηκα μόνο σε εσάς, αλλά αντίθετα ζήτησα να χαμηλώσουμε τους ανεβασμένους τόνους. Θεωρώ αυτονόητο πως εφόσον δεν αναφέρω ονόματα, απευθύνομαι σε όλους όσους μιλούν προσβλητικά. Αλλά εσείς συνεχίζετε δυστυχώς, τώρα και με νέο εχθρό εμένα.

    Φιλικά
    Μαρίνα
  2. gioulaki

    gioulaki New Member

    EΧΘΡΟΣ??? δηλωνει ενας admin εχθρος??? κ δν ειναι ενημερωμενη για την ελευθερια του λογου κ την λογοκρισια στο οποιο ηδη εχω αναφερθει, κ μου μιλατε για φιμωμα εμενα που εχω δεχθει απειρες επιθεσεις πραγμα που αποδεικνυει κ η δικια σας σταση??? ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ για τα λεγομενα σας κ μονο θα επρεπε να ντρεπεστε. Ενας admin ενος forum πρεπει να ξερει να προστατευει το ιδιο το forum. Οχι μονο ποτε δν ανεβασα τονους αλλα κ προσπαθησα με καθε λογικο επιχειρημα να αποδειξω πως ολοι οι ανθρωποι μπορουμε να εχουμε τις δικες μας συνηθειες κ αυτες να ειναι σεβαστες...εκτος αν τελικα υπονοειτε πως καποιες αντιληψεις δν ειναι σεβαστες...
    κατα τα φαινομενα ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ που δηλωνετε εχθρος μου αποδεικνυετε ταυτοχρονα κ την ιδεολογικη σας ή προσωπικη ταυτιση ενδεχομενως, στην οποια προσχηματικα κ επ'ευκαιρια αυτων που γραφω εκδηλωνετε.
    Εγω σας ζητησα με καθε ευγενεια να δηλωσετε που απευθυνεστε (αν ειπα κατι σε υψηλους τονους στην απαντηση που παραθεσατε να μου το υποδειξετε) εφ'οσον δν εχετε καν διαβασει αυτα που γραφω εσεις μου επιτειθεστε...κ το ζητημα δν ειναι αυτα που γραφω εγω αλλα που εχουν ηδη γραφτει κ συνεχιζουν να γραφονται (έπεα πτερόεντα, Verba volant, scripta manent)...αυτο το εχθρος μου θα μπορουσα να το εκλαβω ως μεγαλη απειλη...θα μπορουσα να σας γραψω παρα πολλα πραγματα...αλλα ΝΤΡΟΠΗ κ παλι ΝΤΡΟΠΗ!
  3. Marin

    Marin Moderator


    Εσείς μου επιτίθεστε, εγώ μιλάω πολύ ευγενικά προς όλους και απαντάτε εχθρικά και μάλιστα με υποθέσεις, όχι με δεδομένα. Δεν δήλωσα τίποτα, προφανώς δεν έγινα κατανοητή. Σταματήστε να μεταφράζετε τα λεγόμενα όπως θέλετε.
  4. gioulaki

    gioulaki New Member

    "Αλλά εσείς συνεχίζετε δυστυχώς, τώρα και με νέο εχθρό εμένα."
    τοτε κυρια μου τι εννοειτε με αυτο ακριβως???
    ποιες ειναι οι υποθεσεις που κανω???
    κ πειτε μου ακριβως το επιθετικο σχολιο μου προς εσας πριν δηλωσετε εχθρος μου (παρ'οτι εγω δν σας θεωρω εχθρο μου διοτι εχω διαφορετικες δημοκρατικες κ ανεκτικες αντιληψεις)
  5. Marin

    Marin Moderator


    Νομίζω ήμουν ξεκάθαρη.
    Έχετε νέο εχθρό εμένα. Μιλάτε προς όλους πολύ επιθετικά και τώρα και προς εμένα, που το μόνο που ήθελα ήταν να χαμηλώσουν οι τόνοι από όλους.
  6. gioulaki

    gioulaki New Member

    σας προκαλω να διαβασετε τα κειμενα μου κ να μου υποδειξετε που ακριβως υψωνω τους τονους...κατι που υποδεικνυει διακριση να υποθεσω??
    κ να κατι καινουργιο που εμαθα απο την ιδια την admin του forum πως μεσα απο δημοκρατικες συζητησεις κ ανταλλαγες αποψεων μπορεις να αποκτησεις εχθρους...κ προφανως εχω κ αλλους εχθρους διοτι δηλωσατε πως εσεις απλως προστεθηκατε στην μακρια λιστα αυτων....οχι πως με ενοχλει αλλα μετα ας μην μιλαμε για δημοκρατια...
  7. gioulaki

    gioulaki New Member

    παλι δν απαντατε ...δν μου υποδειξατε τι σας ειπα σε υψηλους τονους οπως υποστηριζετε... το συμπερασμα σας για καποιους λογους ειναι προκατηλημενο...
  8. gioulaki

    gioulaki New Member

    Quote:
    Originally Posted by gioulaki View Post
    marin παρακαλω πολυ θα ηθελα να διευκρινισετε σε ποιους απευθυνεστε για να μπορουμε να επιχειρηματολογησουμε επ'αυτου
    και μιας κ ετεθει το ζητημα..παρακαλω να αλλαξει ο τιτλος του αρθρου "χορτοφαγια-ζητημα πολιτισμου" ως προσβλητικος για ολα τα υπολοιπα μελη του forum με διαφορετικες αντιληψεις.
    (δν σας ειδα να αντιδρατε τη στιγμη που καποιος συνforumιτης αναφεροταν στην ελλειψη εφυιας ή στην αυξημενη εφυια ατομων που τρωνε μονο φυτικης παραγωγης προιοντα σε αντιθεση με αλλους -αναφερω απλως ενα παραδειγμα-)
    πως δλδ οι κανονες του forum ισχυουν για συγκεκριμενες καταστασεις κ συγκεκριμενα μηνυματα ενω επιτρεπονται προσβλητικοι τιτλοι στα αρθρα μερικων (ορα χορτοφαγια-ζητημα πολιτισμου)...ειρωνικες προσφωνησεις κ δηλωσεις σε ανθρωπους που εκφραζουν διαφορετικες αντιληψεις...κτλ κτλ
    στο κατω κατω το ολο ζητημα χολαινει απο την στιγμη που επιταπηκε thread με τοσο προσβλητικο τιτλο...δν νομιζω πως ολοι οι συνforumιτες μας ειναι χορτοφαγοι....κ συμφωνα με αυτα που επιτρεπετε να υποστηριζονται...ολοι αυτοι που δν ενστερνιζονται τις συγκεκριμενες ιδεολογιες ειναι απολιτιστοι...
    κ κατι τελευταιο...ως admin δν προσεξατε πως μερικα μελη δινουν "φιλικες συμβουλες" σε ασθενεις πραγμα που μπορει να καταστησει το site επικυνδινο??

    Κυρία μου είμαστε forum, δεν μπορούμε να κλείσουμε στόματα. Κάτι που εσείς θεωρείτε λάθος ίσως κάποιοι να το θεωρούν σωστό. Δεν είμαστε εδώ για να το κρίνουμε. Τα forums δημιουργούνται για την ανταλλαγή απόψεων, με βασικό στοιχείο την ελευθερία του λόγου.

    Δεν νομίζω πως απευθύνθηκα μόνο σε εσάς, αλλά αντίθετα ζήτησα να χαμηλώσουμε τους ανεβασμένους τόνους. Θεωρώ αυτονόητο πως εφόσον δεν αναφέρω ονόματα, απευθύνομαι σε όλους όσους μιλούν προσβλητικά. Αλλά εσείς συνεχίζετε δυστυχώς, τώρα και με νέο εχθρό εμένα.

    Φιλικά
    Μαρίνα


    πειτε μου σας παρακαλω τι ακριβως ηταν αυτο που ειπα σε υψηλους τονους ετσι ωστε να γινεται εχθρος μου....αναφερθηκατε στο συγκεκριμενο κειμενο μου το οποιο κ παραθεσατε εδω....υποδειξτε μου σας παρακαλω....κ αυτο που ειπατε μετα απ'ολα αυτα ειναι πως γινατε εχθρος μου..το ζητημα μου ομως σας μελος του forum σας που ειμαι δν κοιταξατε να μου το λυσετε...
  9. aristea

    aristea Active Member

    Προφανως δεν εχεις καταλαβει την επιθετική και αρνητική σου διάθεση απο το πρώτο σου σχόλιο σε αυτή την ενότητα.

    Υπήρξες εριστική με αδυναμία επιχειρηματολογίας.
    Διαστρευλώνεις και παρερμηνεύεις προσπαθώντας να μας βγάλεις αναξιόπιστους.

    Οταν υιοθετείς τετοια συμπεριφορά σε ενα φορουμ θα πρεπει να εισαι προετοιμασμένη οτι θα αντιμετωπίσεις αντίδραση.

    Αλλοι συνομιλητες δεν θα ειχαν τοση υπομονη.

    Εχουν απαντηθει τα ερωτήμα σου αλλα δεν θελεις να το παραδεχτεις γιατι αρνήσαι να κατανοήσεις οτι ο καθενας μας ειναι διαφορετικος, με τις δικες του αξίες και επιλογες ζωής και που στην προκειμένη περίπτωση μπορούμε και τις στηριζουμε.

    Χαλαρωσε λίγο. Ανταλλαγη αποψεων σε ενα φορουμ κανουμε.
    Δεν προκειται για διαγωνισμο, δεν υπαρχει επαθλο.

    φιλικότατα
    Αριστέα

    Υ.γ
    Χωριζε παραγραφους για να διαβάζονται πιο ευκολα τα σχολια σου


  10. gioulaki

    gioulaki New Member

    στο πρωτο σχολιο μου το μονο που ειπα ηταν η εκφραση "σαλταρει" την οποια αμεσως μετα δικαιολογησα ετσι ωστε να πεσουν οι τονοι...σαρκαστικες προσφωνησεις ομως οπως το κοπελια κ η υποθετικη υπαρξη νοημοσυνης μου που εθιξες σαφως υψωσαν τους τονους που με τοσο παθος προσπαθει να κατευνασει η admin

    οσο για τα επιχειρηματα μου ηταν σαφεστατα κ ατρανταχτα...τωρα το αν προσπαθειτε να με βγαλετε επιθετικη λογω ελλειψης δικων σας αυτο ειναι αλλο θεμα...η συμπεριφορα μου ειναι η αρμοζουσα κ σε πληροφορω πολυ υπομονετικη οταν στο συγκεκριμενο ζητημα η οποιαδηποτε διαφορετικη εκφραση θεωρειται επιληψιμη...απαντησεις σαφως κ δν εχουν δοθει...

    κ μιας κ κατανοητη δν γινομαι ξαναλεω πως το "προβλημα" μου δν ηταν η διαφορετικοτητα, οι διαφορετικες αξιες κ ολα αυτα που λες...ισα ισα σε ολα μου τα post θα διαπιστωσεις πως επικροτω την διαφορετικοτητα...το ζητημα μου ειναι πως δν εχει κανεις το δικαιωμα τις δικες μου επιλογες να τις θεωρει απολιτιστες...αρα μηπως εσεις θα πρεπει να κατανοησετε πως ο καθενας μας ειναι διαφορετικος με τις δικες του αξιες κ επιλογες ζωης??????

    κ εγω ειμαι απολυτα χαλαρη...αλλοι ειναι αυτοι που στις ανταλλαγες αποψεων κανουν εχθρους οπως αναφερουν...ποσο μαλλον οταν αυτοι που ισχυριζονται κατι τετοιο ειναι οι ιδιοι οι admin.

    δεχομαι επιθεσεις επι προσωπικου επιπεδου στο δια ταυτα ομως καμια απαντηση. Παρ'ολα αυτα ακομη κ για ανουσιολογιες τυπου οι Ινδιανοι κατεστρεψαν την φυση εδωσα συγκεκριμενες απαντησεις με καθε συγκαταβατηκοτητα κ φιλικη διαθεση.

    Ντροπη σε μια δημοκρατια να αντιμετωπιζετε κατα τετοιον τροπο με επιθετικη διαθεση αποψεις που δν ανταποκρινονται στις ιδεολογια της μικροκοινωνιας αυτης.
    Last edited: Feb 20, 2010
  11. platon

    platon Σκύλος

    :lurk5::lurk5:

    keep on :)
  12. gioulaki

    gioulaki New Member

    χαχαχαχα καλο platon

    :coolgleamA: :thumbsup:

    εσυ??? αποσυρεσαι???:confused:
  13. Dralion

    Dralion New Member

    Τωρα που κατακαθησε λιγο η σκονη γυρω απο το ποιος προσβαλλει ποιον, να συνεχισω με μερικα επιχειρηματα πανω στο αντικειμενο.

    Μιας και μιλαμε ελληνικα, ας κανουμε ενα ξεσκονισματακι στα ελληνικα μας.
    Ο τιτλος "χορτοφαγια - θεμα πολιτισμου" δηλωνει οτι η χορτοφαγια ειναι θεμα πολιτισμου (και οχι θεμα αστροφυσικης π.χ. ). Τοσο απλα.
    Καθε προταση - ειτε στα ελληνικα ειτε σε αλλη γλωσσα - δεν εμπεριεχει την αντιθετη της.

    Εσυ αντιστρεφεις τις εννοιες του τιτλου ("οχι χορτοφαγια - οχι πολιτισμος") και προσβαλλεσαι απο αυτο που αντιστρεφεις.
    Αν σε καθε προταση που λεμε επρεπε να υπολογισουμε και την αντιθετη της, θα ειχαμε τρελαθει. Η αντιστροφη που κανεις ειναι αυθαιρετη.

    Το δευτερο λαθος σου ειναι οτι βλεπεις εξισωσεις εκει που δεν υπαρχουν. Ο τιτλος λεει "χορτοφαγια ΠΑΥΛΑ θεμα πολιτισμου".
    Η παυλα, αν πιστεψω την συχωρεμενη την δασκαλα μου των ελληνικων, δηλωνει εναν συσχετισμο. Δεν δηλωνει ισοτητα.

    Εσυ διαβαζεις οτι χορτοφαγια = πολιτισμος. Πουθενα δεν υπαρχει η εξισωση. Αυτο το βλεπεις μονο εσυ. Σαν να μην εφτανε που διαβαζεις ενα = εκει που δεν υπαρχει, αντιστρεφεις κιολας αυθαιρετα την εξισωση που νομιζεις οτι βλεπεις.
    Σκεφτεσαι δηλαδη οτι μη-χορτοφαγια = μη-πολιτισμος.
    Και αφου τα σκεφτεις ολα αυτα, προσβαλλεσαι.
    Το προβλημα ειναι οτι η εξισωση υπαρχει στο κεφαλι σου και μονο εκει - πουθενα αλλου.

    Το τριτο γλωσσικο λαθος που κανεις ειναι οτι μπερδευεις το "θεμα" με το "κριτηριο".

    Ο τιλος λεει "χορτοφαγια - ΘΕΜΑ πολιτισμου". Ο τιτλος δεν λεει "χορτοφαγια - κριτηριο πολιτισμου".

    Στην ελληνικη γλωσσα που ξερω εγω, το ΘΕΜΑ δηλωνει εναν συσχετισμο.
    Το ΚΡΙΤΗΡΙΟ δηλωνει μια προυποθεση, μια απαιτηση.
    Π.χ. θα μπορουσαμε να πουμε οτι οποιος ειναι χορτοφαγος πληρει μια προυποθεση για να ειναι πολιτισμενος.

    Κανεις λοιπον 3 βασικα λαθη ελληνικων.
    Πρωτον μπερδευεις την παυλα με το = (την εξισωση)
    Δευτερον μπερδευεις το θεμα με το κριτηριο
    Τριτον αντιστρεφεις τις εννοιες.

    Αλλα ακομα και αν παραβλεψουμε αυτα τα 3 χοντρα λαθη, παλι εχεις αδικο να διαμαρτυρεσαι.

    Ακομα και αν γραψουμε οτι χορτοφαγια = κριτηριο πολιτισμου, παλι σωστοι ειμαστε και δεν προσβαλλουμε κανεναν.
    Αλλα παραδειγματα: μουσικη = κριτηριο πολιτισμου, παιδεια = κριτηριο πολιτισμου, αλληλεγγυη = κριτηριο πολιτισμου.
    Ποιος ενοχλειται απο αυτες τις φρασεις;

    Το 4ο γλωσσικο λαθος που κανεις, ειναι οτι φανταζεσαι την λεξη "μοναδικο" εκει που δεν υπαρχει.
    Αν γραφαμε "χορτοφαγια = ΜΟΝΑΔΙΚΟ κριτηριο πολιτισμου", τοτε και μονο τοτε θα ειχες δικαιωμα να διαμαρτυρηθεις.

    Πηρες λοιπον την φραση
    "χορτοφαγια - θεμα πολιτισμου"
    και την αλλοιωσες στο κεφαλι σου σε
    "χορτοφαγια = μοναδικο κριτηριο πολιτισμου".
    Της εκανες καπακι και μια διπλη αρνηση, και την μετετρεψες σε
    "μη-χορτοφαγια = α-πολιτιστος".

    Και αφου εκανες ολες αυτες τις αλλοιωσεις και τις αντιστροφές .... αγανακτησες.
    Δικαιωμα σου να διαβαζεις οτι θελεις και να καταλαβαινεις οτι θελεις. Αλλα τουλαχιστον μην αγανακτεις με πραγματα που υπαρχουν μονο στο κεφαλι σου και δεν τα εχει πει κανενας αλλος.

    Αυτα τα ολιγα περι ελληνικης γλωσσας.

    * * * * * *

    Οντως δεν με αφορα.
    Δεν σου ζητησα καν να με πληροφορησεις επ' αυτου.
    Σου ζητησα να απαντησεις, αν το ξυρισμα αποτελει παραποιηση της φυσης.

    Εσυ ειπες οτι δεν εισαι χορτοφαγος γιατι δεν θελεις να παραποιησεις την φυση σου.
    Εγω σε ρωτησα αν το να ξυριζεσαι παραποιει την φυση σου η οχι.

    Μεχρι στιγμης πηρα τις απαντησεις οτι
    -- δεν με αφορα
    (Σωστο μεν, αλλα αποτελει υπεκφυγη. Το να υπεκφευγεις δεν σε βγαζει πουθενα)

    -- δεν το κανεις για την φυση αλλα για την υγειινη
    (Αν αυτο ειναι σωστο, να ξυρισω κι εγω τις δικες μου γαμπες.
    Τι υγειινο εχει μια λεια γαμπα; )

    -- δεν ειναι αυτο το θεμα μας
    Μα, ακριβως αυτο ειναι το θεμα μας. Η παραποιηση της φυσης.
    Εσυ φερνεις την παραποιηση της φυσης σαν αντι-κινητρο στην χορτοφαγια.
    Αφου λοιπον συνδεεις την παραποιηση της φυσης με την χορτοφαγια, δειξε μας τι ειναι παραποιηση της φυσης και τι οχι.
    Λες οτι "δεν ειναι αυτο το θεμα μας".
    Αμα δεν ειναι αυτο το θεμα μας, τοτε ποιο ειναι;

    Επαναλαμβανω οτι το σε ποια σημεια του κορμιου σου ξυριζεσαι δεν με αφορα και δεν θελω να το μαθω. Θελω ομως να μαθω αν θεωρεις το ξυρισμα παραποιηση της φυσης η οχι.

    Ξανα, για να συμφωνησουμε τουλαχιστον σε αυτο.
    Γραφεις: "δεν ειμαι χορτοφαγος γιατι δεν θελω να παραποιησω την φυση μου."
    Ωραια.
    Εξηγησε μας τωρα τι ειναι παραποιηση της φυσης και τι οχι.
    Π.χ. το ξυρισμα ειναι παραποιηση;

    Και για να μην νομιζεις οτι εχω κολλημα με το ξυρισμα, σε ρωταω κατι αλλο.
    Δωσε μας παραδειγματα απο πραξεις της καθημερινης ζωης τα οποια παραποιουν την φυση. Και μερικα που δεν την παραποιουν.

    * * * * * * * *

    Ευχαριστω που σκιζεσαι τοσο πολυ να με εκπαιδευεις. Επετρεψε μου ομως να αντλω τις πληροφοριες μου απ' ευθειας απο την πηγη. Απο τους ιδιους τους ινδιανους, με τους οποιους εχω ζησει μερικα φεγγαρια μαζι.
    Οι δικες σου πληροφοριες προερχονται απο το blogspot - μια πηγη που δεν θα χαρακτηριζα σαν προτυπο αξιοπιστιας.

    Η επιστολη του αρχηγου Seattle που αναμασας δεν υπηρξε ποτέ.

    Μαθε αν θελεις την ιστορια, ειναι ενδιαφερουσα.

    Το 1854 μαζευτηκαν οι προκριτοι της περιοχης στην κεντρικη πλατεια του χωριου να συσκεφθουν για το αν θα πουλησουν μεγαλα κομματια της γης τους. Ο αρχηγος Seattle μιλησε σ' εκεινη την μαζωξη - ηταν εναντιον της πωλησης.
    Οσα ειπε, τα ειπε στην μονη γλωσσα που ηξερε, τα Lushootseed.
    Ενας διερμηνεας μετεφραζε επι τοπου τα Lushootseed στην γλωσσα Chinook. Ενας ΑΛΛΟΣ διερμηνεας μετεφραζε επι τοπου τα Chinook σε αγγλικα. Ο γιατρος του χωριου Dr. Henry A. Smith καθησε ΕΞΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ και εγραψε καποιες σημειωσεις για τα λογια του αρχηγου Seattle. Οσα μπορουσε να θυμηθει.

    Οι σημειωσεις του Dr. Smith (λευκος αμερικανος ηταν αυτος) που γραφτηκαν 6 χρονια μετα την ομιλια του αρχηγου Seattle βασισμενες σε προσωπικες αναμνησεις του Dr. Smith και μεταφρασμενες απο Lushootseed σε Chinook και απο Chinook σε αγγλικα, αποτελουν αυτο που σημερα τιτλοφορειται "το γραμμα του αρχηγου Seattle στην Ουασιγκτον".
    Φυσικα, ενα τετοιο γραμμα δεν γραφτηκε ποτέ και δεν σταλθηκε ποτέ.

    Την επομενη φορα που θα θελεις να ακουσεις παραμυθια, να προτιμησεις την Κοκκινοσκουφιτσα - ειναι πιο διδακτικη.

    Οι ινδιανοι ειχαν την ιδια σχεση με την φυση που ειχαν και οι προπαππουδες μας το 1800 - 1850. Απλοι ανθρωποι που ζουσαν απο τον μοχθο των χωραφιων. Αυτο ειναι ολο.
    Αυτο δεν τους κανει περιβαλλοντικα ευαισθητους, ουτε προστατες του πλανητη.

    Και ειναι λογικο οτι οταν καποιος σου ζηταει την γη σου, απαντας οτι "εγω αγαπαω την γη μου". Αυτο δεν αποτελει καποια ιδιαιτερη σχεση με την φυση.

    Οι ινδιανοι ειχαν τοση σχεση με την φυση, οση και ο παππους σου. Τιποτα το φαντασμαγορικο.

    Οι ινδιανοι ετρωγαν κρεας, ο παππους σου ετρωγε κρεας (εκτος απο τις 300 μερες του χρονου που νηστευε γιατι ετσι επιβαλλει η θρησκεια) και ολα αυτα δεν αποδεικνυουν απολυτως τιποτα για την χορτοφαγια.

    Τωρα που μαθαμε τα παραμυθια με τους ινδιανους, ας ξαναγυρισουμε στην χορτοφαγια.

    Υ.Γ. Καλο θα ηταν να αποφυγεις τους χαρακτηρισμους (ημιμαθεια, αμαθεια, σε παραπεμπω στο δημοτικο κλπ. ) οταν μιλας σε μενα.
    Οπως βλεπεις δεν με ενοχλουν και τους θεωρω αναξιους μιας οποιασδηποτε απαντησης.
    Αλλα μακραινουν υπερβολικα τα κειμενα σου.
    Κοψ' τους λοιπον για να γινεις πιο συντομη.
    Αν μπορεις να μιλησεις χωρις χαρακτηρισμους, εισαι ευπροσδεκτη.
    Αν οχι, δεν εχεις ενδιαφερον για μενα.

    Υ.Υ.Γ. Καλο θα ηταν να βαζεις μια δομη στο κειμενο σου. Μερικες τελειες, μερικα κομματα εδω κι εκει - οσο ναναι, χρειαζονται. Καποιες προτασεις στις οποιες να φαινεται καθαρα η συνταξη (υποκειμενο - ρημα - αντικειμενο - αντωνυμια). Καλο ειναι να ξεχωριζεις δευτερευουσες απο κυριες προτασεις.
    Εσυ που ξερεις τοσο καλα ελληνικα, σιγουρα δεν θα δυσκολευτεις μ' αυτο.

    Επισης, καλο θα ηταν να ξεχωριζουν τα δικα σου λογια απο τα αποσπασματα οταν ρετσιταρεις αλλους. Ρωτησε τον admin να σου δειξει πως γινεται το ρετσιταρισμα.

    Ολα αυτα θα εκαναν τα κειμενα σου πιο ευκολοδιαβαστα και θα διευκολυναν τους συνομιλητες σου.
  14. gioulaki

    gioulaki New Member

    ξερω οτι τα ελληνικα ειναι δυσκολα. Αλλα οτι ειναι τοσο δυσκολα δν το περιμενα.
    Για τις μεγαλες προτασεις απαιτουνται ιδιαιτερες διανοητικες ικανοτητες..σ'αυτο εχεις δικιο.

    Το λεκτικο του κειμενου σου σαφως πρωτη φορα βλεπω να ειναι συγκροτημενο κ με διαφορετικη δομη (να προβληματιστω?).

    1) θεμα παυλα (-). Η παυλα διαχωριζει, ειναι το παραπεμπτικο στην εννοια, μπορει να υποδηλωνει κριτηριο, εξισωση, ή ακομα να υπογραμμιζει, να ειναι διευκρινιστικο ή συπμληρωματικο ,πανω παντα στην εννοια με την οποια υπαρχει αμεσος συσχετισμος.

    2) Ζητημα θεματος- κριτηριου. Το θεμα, ακριβως οπως τα λες !!!... προσδιοριζει την υλη που περιεχει, αρα ειναι το κριτηριο και οι απαιτησεις του σηματοδοτουν την διανοητικη μας διεργασια, μεσα στην οποια θα κινηθουμε. Αρα ειναι το κριτηριο εντος του οποιου περιχαρακωνεται η διαιργασια αυτή,(οχι εγλωβιζεται). Ειναι αξιολογικο κριτηριο αλλιως, περαν τουτου ειμαστε, αυτο που μαθαμε κ στο Δημοτικο, "εκτος θεματος"

    3)Αντιστροφη - αντιθεση. Το «διαλεκτικο σχημα» ,οπως το εμαθα, περιεχει την αντιθετικη ως συνεπεια μιας θεσης για την δημιουργια συνθεσης. Επισης εμαθα οτι το θεμα (αυτο που τοσο καιρο συζηταμε , η φυτοφαγια-ζητημα πολιτισμου), κ η αναλυση του οπως πραγματοποιηθηκε εντος του κειμενου αυτου, αναφερεται στην αντιθεση χορτοφαγιας κ κρεατοφαγιας ,δν βρισκω κατι να ειναι μονο στο μυαλο μου αλλα στο κειμενο αυτο καθ'αυτο. Αυτο δηλαδη που την ανεδειξε κ την δημιουργησε (την αντιθεση εννοω)!!!! (δν εχω κατι αλλο να πω, τα εχω πει κ τα εχω ξαναπει κ με βαζεις να τα ξαναπω)

    "Εν κατά κλειδί, Η χορτοφαγία, η οποία παρατηρείτε ως βασικός τρόπος ζωής με την μορφή της μερικής χορτοφαγίας από το 3.000 π.Χ. είναι ζήτημα ηθικό. Αποτελεί ζήτημα πολιτισμού και ανάπτυξης."
    "Πρόκειται συγκεκριμένα για το μείζον πρόβλημα της «ζωοφαγίας»"
    [/COLOR]


    4) "Μιλαω γιατι διαβαζω τοση συσσωρευμενη ημιμαθεια και προκαταληψη, που ποναει το κεφαλι μου."
    "Ω, της ημιμαθειας το αναγνωσμα"
    "Ναι, με κουρασες. Η προκαταληψη και η ημιμαθεια μου προξενουν πονοκεφαλους, αυπνιες και καρκινο."



    ημιμαθεια??? δικη σου εκφραση απο δικες σου αναρτησεις για οποιον δν αποδεχοταν τις αποψεις σου...(αστα αυτα που ξερεις λοιπον!!!…..προσπαθεις να με κατηγορησεις για αντικοινωνικη συμπεριφορα με απωτερους σκοπους…)
    ευπροσδεκτη?? τι εννοεις?? αυτο το ξανακουσα....μηπως εχετε κατι να μας πειτε??
    νομιζα πως σε ενα δημοκρατικο site ολες οι αποψεις ειναι σεβαστες (δες κ παρακατω).

    5) Ξανα για το ζητημα του πολιτισμου και καποια απο τα στοιχεια που τον συνθετουν (μουσικη, παιδεια κτλ. παρ'οτι τα εχω ξαναπει με αλλα λογια τα ξαναλεω)
    Το τι ειναι πολιτισμος ειναι κατ'αντικειμενο αξιολογικο κριτηριο το οποιο μπορει να παγιωθει. Αυτο επιζητειται καθε φορα που καποια αντιληψη μας, συνηθεια κτλ θεωρουμε οτι ειναι η ορθη.
    Παγιωμενη ειναι η μορφη που ακολουθειται απο καποια ομαδα κ μπορει να αποκληθει πολιτισμος, υποπολιτισμος, υποκουλτουρα κτλ.
    Αυτο δν σημαινει οπωσδηποτε οτι πολιτισμος ειναι η αποψη καποιας πλειοψηφιας ή μειοψηφιας. Δηλαδη, οταν καποια ζητηματα ανηκουν στη σφαιρα επιλογης καποιας κοινωνιας, ομαδας ή υποομαδας, οπως να επιλεγει καποιες διατροφικες συνηθειες δν σημαινει οτι ταυτοχρονα δν υπαρχουν κ αλλες διατροφικες συνηθειες εντος της κοινωνιας ή της ομαδας. Πραγμα ομως, που μπορει να διακρινει μια υποομαδα για τις συνηθειες ή τις ιδιαιτεροτητες της.

    Το ζητημα ετσι στο θεμα μας ειναι, αν καποια απο αυτες θεωρει εαυτον ιδανικοτερη κ ορθοτερη απο καποια αλλη, δηλαδη αν "η χορτοφαγια ως πολιτισμος", τοτε η κρεατοφαγια ως τι???
    Ειδικα οταν μεσα στο ιδιο το κειμενο αναφερεται ως μειζον προβλημα, αρα τα συμπερασματα (τα δικα μου) ειναι οτι οι κρεατοφαγοι ειτε δημιουργουν ενα μειζον προβλημα ειτε ειναι οι ιδιοι προβληματικοι (το κειμενο το λεει, οχι εγω!!!).

    6) Στο ζητημα αν ειμαι ελεφαντας, κανεναν δν μπορω να πεισω πως δν ειμαι.
    Οι μυθοπλασιες δν ανταποκρινονται στην κοινωνικη μου εκφραση, ετσι απαιτω αυτα που θελω να πω να τα λεω εγω κ οχι μεσω υποβολεα.
    Βλεπω κ συγκρινω, σε καμια περιπτωση δν βρισκομαι στον δικο μου κοσμο, ουτε ολα αυτα βρισκονται στο δικο μου μυαλο, εχω ομως την δικη μου αποψη, πραγμα που απο τις δικες σου τακτικες φαινεται, πως ο,τι δν σου ειναι αρεστο προσπαθεις να το υποβαθμισεις, θεωροντας το ανισορροπο.
    Μηπως τελικα στο δικο σου μυαλο βρισκονται ολα αυτα?? Εγω φαντασματα δν βλεπω κ κρισεις μονο επι γραπτων κανω κ αυτα ειναι τα μονα επιτρεπτα, αλλιως μονο εμπαθεια θα μπορουσαν να περιεχουν.
    Για σχολια τα οποια ενω εχουν αναλυθει εξαντλητικα, επανερχομαστε ανευ λογου κ αιτιας. Και το σημαντικοτερο, ειναι οτι δν παιρνουμε απαντησεις επι του ζητηματος, μεσω υπεκφυγων κ συγκεκριμενων τακτικων, αλλα αναφερομαστε σε ιδεοληψιες για να μπορεσουμε να καλυψουμε ανεπαρκειες.
    Νομιζω οτι η επομενη απαντηση σου (αν υπαρξει) θα πρεπει να αφορα στο αν η χορτοφαγια ειναι πολιτισμος τοτε τι ειναι η κρεατοφαγοι κ οχι να καλουμαι να απαντησω εγω στα δικα μου ερωτηματα.
    Την δικη μου αποψη την ειπα με σαφηνεια κ χωρις ιδιοτελεια. Η αληθεια ειναι οτι πρωτη φορα προσπαθεις να αναλυσεις μια εννοια, αλλα στο δια ταυτα της δν καταληγεις. Η μονη καταληξη που βλεπω ειναι οτι αποδεχεσαι την μη μοναδικοτητα της διατροφικης σου συνηθειας κ οχι το ζητημα πολιτισμου.

    "Αν γραφαμε "χορτοφαγια = ΜΟΝΑΔΙΚΟ κριτηριο πολιτισμου", τοτε και μονο τοτε θα ειχες δικαιωμα να διαμαρτυρηθεις."
    Αρα , αποτελει συμφωνα με αυτο που ειπες σαφως κριτηριο , οχι το μοναδικο αλλα ενα απο τα κριτηρια , οπως ειναι κ η κρεατοφαγια (σωστα?). Αρα δν μπορω να καταλαβω πως δυο κριτηρια πολιτισμου ειναι τοσο αντιθετα ωστε το ενα απο αυτα να αποτελει "μειζον προβλημα". Κοντολογις, το ζητημα μας, οπως ειπαμε κ αλλες φορες, ειναι οχι οι διατροφικες συνηθειες του καθενος μας αλλα ο στιγματισμος μερικων (αυτο το ειχα θεσει απο την αρχη, μη μου λες τωρα οτι βρισκομαι περα απο ολα αυτα που συζηταμε, μετα δλδ απο τοσο καιρο ενω διαβλεπω μια προσπαθεια εξηγησης του κειμενου κ παλι ειτε τα προηγουμενα μου post τα ακυρωνεις ειτε κατανοω ότι ειναι αδιαβαστα).
    Last edited: Feb 24, 2010
  15. gioulaki

    gioulaki New Member

    7)Η υγιεινη του σωματος εχει να κανει με τον πολιτισμο του καθενος μας (τα ξαναειπα), κουρευομαστε ξυριζομαστε, πλενομαστε.... παραποιουμε την φυση μας?? Μου ζητας να αναλυσω το αυτονοητο, την καθημερινη μου καθαριοτητα αρα την καθημερινη μου υγιεινη. Αρα το ζητημα αν ξυριζω τις γαμπες μου ως αισθητικο αποτελεσμα να αφορα στον πολιτισμο μεσα στον οποιο ζω κ κινουμαι (δλδ το ξυρισμα των γαμπων της γιουλης- θεμα πολιτισμου) τι δουλεια εχει η παραποιηση της φυσης με αυτες τις συγκεκριμενες πολιτιστικες συνηθειες???
    Στο ζητημα αυτο σου εχω απαντησει εξαντλητικα..αλλα μιας κ το θετεις να το ξαναπουμε...Στον πολιτισμο μας το θεμα της καθημερινης περιποιησης του σωματος μας, εχει γνωμονα στερεοτυπικα κριτηρια που αφορουν πολλες φορες την αντιληψη μας για ζητηματα αισθητικης φυσεως, προσαρμοσμενα σε κοινωνικες ομαδες (πχ οι γυναικες να μην κυκλοφορουν οπως ο επιλοχιας του λοχου, το αν εσυ θελεις να ξυρισεις την γαμπα σου για ζητηματα της καθαριοτητας σου ή επιδειξης του σωματος σου ή βαση δικων σου ιδιαιτεροτητων ειναι προσωπικο σου ζητημα). Υγιεινη δν εννοουμε μονο να πλενουμε τα χερια μας αλλα ενα συνολικο πακετο, το πακετο αυτο εχει πολιτιστικα κριτηρια. Νομιζω οτι το θεμα εδω πρεπει να εχει ληξει.

    Για μενα η παραποιηση της φυσης ειναι να βλεπουμε τον ανθρωπο περα απο αυτο που ειναι, κ ο προσδιορισμος ειναι το πολιτιστικο κριτηριο που τειθεται. Επισης βασικος παραγοντας οπως εχω πει, κ τις περισσοτερες φορες ο σπουδαιοτερος αφου αυτος καθοριζει επιλογες ειναι, ο βιολογικος.
    Τα πορισματα της επιστημης αναλυοντας τους ορους φυση κ φυσιολογικοτητα ως προς τις συνηθειες μας, αντλουν τα δεδομενα τους απο την φυσιολογια και τον πολιτισμο. Οι αναγκες του ατομου προσδιοριζονται δε ακριβως απο αυτη τη φυσιολογια γι'αυτο το λογο ακριβως σε τετοιες εποχες (πολιτιστικες) διαμορφωθηκε κ το επαγγελμα του διατροφολογου, περα απο αυτο του γιατρου.
    Επιστημες οι οποιες ειναι δεοντολογικα κ νομικα υπευθυνες για το τι ειναι ορθο να καταναλωνει ο ανθρωπος αναλογως ειτε των περιστασεων ειτε των ιδεολογικων του αντιληψεων. Το ζητημα εαν η ιδεολογικη αντιληψη παραβιαζει την φυση ειναι κ αυτο εντος των πολιτιστικων μας δεδομενων. Εαν θελουμε να θεωρησουμε οτι δν συνιστα παραποιηση της φυσης του ανθρωπου η μεταβολη των συνηθειων τοτε το πορισμα της επιστημης ως προς το τι πρεπει να καταναλωνει ο ανθρωπος τειθεται υπο αμφισβητηση. Και το ζητημα δν ειναι αν θα αναμοχλευσουμε τις μεχρι στιγμης αποψεις μας, αλλα το οτι ο ανθρωπος ως ον εχει αναγκη συγκεκριμενων πηγων ενεργειας τις οποιες αντλει κ απο διαφορετικους οραγνισμους.
    Καθε τι που παραβιαζει τις αρχες αυτες εν δυναμη εμπεριεχει παραποιηση της φυσιολογιας μας. Δηλαδη σε μια μερικως κρεατοφαγικη κοινωνια (ωραιος νεολογισμος, αρα κ μερικως χορτοφαγικη αρα συνθετη διατροφη) το να θεωρουμε τον ανθρωπο χορτοφαγο κ οχι κρεατοφαγο (ειναι δικαιωμα του καθενος να επιλεξει τις συνηθειες του) εγω προσωπικα το θεωρω παραποιηση της φυσης μου, γι'αυτο κ δν το επιλεγω, (χωρις ομως να κατακρινω τους φυτοφαγους ακομα κ αν με βλεπουν εχθρικη, και σαφως χωρις να λεω ότι είναι το αναγνωσμα της ημιμαθειας). Αρα παραβιαση της φυσης είναι και παραβιαση της φυσιολογιας μου με την βιολογικη εννοια.

    8) Στις διατροφικες συνηθειες του παππου μου (το ζητημα των 300 ημερων νηστειας). Οι μερες νηστειας εχουν σκοπο ο ανθρωπος μεσω της στερησης προιοντων της φυσης να καταδυθει στα αδυτα της ψυχης του αδιαφορωντας για τα υλικα του αποκτηματα.
    Δεν εχουν διατροφικο κατ'αρχας χαρακτηρα. Οι επεκτασεις τους ειναι διατροφικες.
    Το ζητημα αφορα την υπεροχη της ψηχης-πνευματος εναντι στην σαρκα (υλικη υποσταση), τοσο του οντος οσο κ των στοιχειων που το περιτριγυριζουν. Η νηστεια δλδ ειναι ο περιορισμος της σωματικης κ υλικης υποστασης.

    Το ζητημα των κατανομων σε χρονολογικο πλανο ειναι, κ τοτε γινεται, διατροφικο μιας κ οι επιλογες συγκεκριμενοποιουν τις υλικες απολαυσεις ή στερησεις στις οποιες καλειται να συμμετασχει ο ανθρωπος κ οι οποιες με την σειρα τους εχουν αποδειχθει επιστημονικα οτι συμβαλουν στην εξισοροπημενη διατροφη.(για το ορθοδοξο χριστιανικο καλενταρι σε παραπεμπω στο "ορθοδοξια του παυλου ευδοκιμοφ").

    9) Για τους Ινδιανους. Για τους κακους Ινδιανους εχεις δικιο, ειναι παρα πολυ κακοι, απορω πολλες φορες τι ζητουσαν εκει?...δν το ηξεραν οτι θα παμε εμεις οι πολυ καλοι κ με περιβαλοντικη συνειδηση Ευρωπαιοι?? Αφου εσυ εζησες με τους απογονους τους καποιες δεκαετιες μετα από τους ινδιανους που ηταν ξερεις ινδιανοι και όχι με τα πολιτιστικα απομειναρια τους για τουριστικους σκοπους , εμαθες τον πολιτισμο τους ,(καλο για να μαθαινουμε εμεις οι νεοι !!!) υποθέτω πως εκει σ΄αυτά τα φευγγαρια (ελπιζω όχι τα «μαυρα φευγγαρια του ερωτα»)θα εμαθες εκει οτι ετρωγαν μονο την καρδια ζωου...[( όχι για τελετουργικους λογους , που το πρωτο κρεας, είναι το κομματι του συμβολισμου (ότι κανουν και οι λυκοι)] με βαση τα δικα σου λεγομενα... και το υπολοιπο το πετανε !! Ειδες τι μαθαινώ?? Θα εχω την τυχη να μαθω και αλλα τετοια αραγε??
    τι αλλο ετρωγαν??
    Για το γραμμα του αρχηγου.
    Για το θεμα βεβαια δν ειπες οτι υπαρχουν 3 ακομη εκδοχες, οπως επισης πως η ιδιοτητα αυτου που εγραψε το κειμενο αμφισβητειται, επειδη οτι τα γλωσσικα κ λογοτεχνικα στοιχεια που περιεχονται οφειλονται πιθανοτατα σε Ευρωπαιο συγγραφεα. Νομιζω πως οι αναζητησεις σου θα σε εχουν παραπεμψει στις σχετικες βιογραφιες κ τις προσωπογραφιες.
    Επιπλεον στο σχολικο βιβλιο "κειμενα λογοτεχνιας" της Β' Γυμνασιου υπαρχει το γραμμα του αρχηγου της Ινδιανικης φυλης σηατλ προς τον προεδρο της Αμερικης Φρανκλινο Πηρς. Το κειμενο κυκλοφορησε στην Αμερικη το 1976 το μετεφρασε δε ο Ζισιμος Λορετζατος.
    Το ποιος το εγραψε εχει σημασια ή να σε παραπεμψω στον τζακ κ τη φασολια?
    Διοτι ωραια ειναι τα δικα σου σχολια αλλα αν ειναι να κανεις ερευνα να ειναι ουσιαστικη όχι του ποδαριου δουλειες κ τις ειρωνιες για παραμυθακια εκει που σε παιρνει !!!!
    Ακομα κ fake να είναι, εχει παρει τον συμβολισμο του ηδη στην περιβαλοντικη μας συνειδηση ως κειμενο που πιθανοτατα ως μυθοπλαστικο (?) εμπεριεχει τις δεδομενες αληθειες που ολοι μας επικροτουμε.
    Δεν αναιρει δε τη σπουδαιοτητα της φυσης στη ζωη τους σημαντικη, τοσο για την κοινωνια οσο κ για τον πολιτισμο τους. Αφου φτασαμε να αμφισβητουμε την αγαπη τους για την φυση τοτε σαφως δεν εχω να πω κατι άλλο…. Ειμαι θλιμμενη που οι καλοι αυτοι ανθρωποι δεν μου το μετεφεραν σωστα και μαθαινω λαθος πραγματα για την καταστροφη του περιβαλλοντος από τους ινδιανους. Ενώ οι καλοι αυτοι ανθρωποι καθημερινα αγωνιζονται να μου παραδοσουν έναν κοσμο αγγελικα πλασμενο!!! (για τους αμερικανους μιλαω)
    Επικρατεστερη αποψη για το κειμενο του αρχηγου, δλδ επικρατουσα αποψη, τοσο στη φιλολογια, στην πολιτικη επιστημη οσο κ στη νομικη δν υπαρχει, ο θειος μου (μεγαλος δικηγορος) που παλαιοτερα ειχε ασχοληθει με τους τροπους μεταβιβασης κυριοτητας ακινητων λογω του ιδιοτυπου της μεταβιβασης της κ της ιδιομορφιας της ιδιας της κυριοτητας, κυριοτητα προσομοιαζουσα (ετσι λεει) την εποχη εκεινη προς την ελληνιστικη κυριοτητα της υπαιθρου στα ελληνιστικα βασιλεια, διατεινεται πως οι μελετητες του κειμενου δν ειναι απολυτως σιγουροι για την υπαρξη τετοιου κειμένου. Ομως συμπεραινουν οτι βαση αυτου, για να υπαρξει μεταβιβαση συνολικων εκτασεων θα επρεπε να υπαρχει καθολικη συναινεση. Γι'αυτο κ καποιοι απο αυτους θεωρουν οτι τουλαχιστον η συναντηση ειναι υπαρκτη, και ιστορικα είναι τοποθετουμενη την εποχη εκεινη, αρα κ οι καταγραφες των αποψεων τους ήταν πραγματικές κατι σαν τα σημερινα πρακτικα . Πραγμα που σημαινει οτι ο βιογραφος της εποχης εχει παρει τα λεγομενα των αρχηγων που συναντηθηκαν την εποχη εκεινη κ τα εχει αποδωσει στην νοηματικη που μπορουν να κατανοησουν Ευρωπαιοι. Ομως αυτο σημαινει πως καποια απο αυτα ελεχθησαν.
    Λόγω της ιδιομορφης επιστολής που την παρέθεσα όχι σαν αποδεικτικό αλλα περισσοτερο σαν πεποιθηση πως οσο και να θελουνε να παραποιησουμε την ιστορια τους ώστε να δικαιολογησουμε τους δικους μας πολιτισμους που εξαγαγαμε στην Αμερικη , αυτό δεν είναι δυνατο να το καταφερουμε, γιατι απλουστατα τα συγχωροχαρτια του Παπα εχουν τελειωσει . Δυστυχώς για μας οι σφαγες είναι Ιστορία και καλο είναι να τις ξεχναμε για να μην βαρυνουν τον «πολιτισμο» μας.
    Όμως το κειμενο εχει πλεον αποκτησει την δικη του ταυτοτητα. Αυτα ως προς το επιστημονικο του κειμενου.(-ιστοριες του κακου λυκου !!!!!)


    edit aristea: gioulaki υπομονη, o Dralion θα εχει προσβαση σε δίκτυο απο βδομάδα.
    Last edited by a moderator: Feb 24, 2010
  16. mariaz

    mariaz Member

    Γιατί συμμετέχω στο θέμα; Δεν ξέρω. Ίσως για να ακούσω κι εγώ ότι είμαι ημιμαθής, ή αγράμματη!!! Ίσως για να καθαιρέσω από τη συνείδησή μου τον καθηγητή Ντεριντά, τον οποίο γνώρισα μέσα από τη γλωσσολογία του και την εφαρμογή της στο μεγάλο αρχιτεκτονικό ρεύμα της αποδόμησης, που με τόσο καμάρι μας δίδασκαν άξιοι καθηγητές στο Πολυτεχνείο. Που - ο έρμος ο Ντεριντά - διαφωνούσε με τα γλωσσικά δίπολα που στηρίζουν κάθε στρουκτουραλισμό και δίνουν έννοιες του στυλ "πόλεμος ή ειρήνη". Ναι, υπάρχει και το "μη πόλεμος". Ναι δεν υπάρχει μόνο η αντιστροφή των εννοιών!!!

    Δεν θέλω να μακρυγορήσω. Θέλω μόνο κανα δυο απαντήσεις:

    Τι είναι η φέρουσα ικανότητα μιας περιοχής; Είναι ίδια η φέρουσα ικανότητα της ελληνικής αγροτικής γης των ... παππούδων μας με τη γη των ...ινδιάνων; Υπήρξε στη γη των ινδιάνων περιβαλλοντική ερήμωση; Υπήρξε αντίστοιχα σ' εκείνη των παππούδων μας; Ποιές περιβαλλοντικές καταρρεύσεις αναφέρονται παγκοσμίως; Πώς μπορούμε να βάλουμε στην ίδια ζυγαριά δυο περιβάλλοντα που δεν έχουν κανένα κοινό σημείο;

    Οι εσκιμώοι που τρέφονται με ζωικά προιόντα πώς μπορούμε να τους χαρακτηρίσουμε; Ή την κοινότητα των Βερβέρων στη Σαχάρα; Με τι άλλο θα μπορούσαν να τραφούν; Να κάνουν εισαγωγές φυτικών προιόντων; Κι αν ναι, ποιά η εμπεριεχόμενη ενέργεια της κίνησης; Κι αυτούς τους ανθρώπους πώς θα τους χαρακτηρίζαμε εμείς οι "φυτοφάγοι - θέμα πολιτισμού"; Πάντως για να μην πολυψάχνετε, και οι δύο είναι από τους πρώτους στη λίστα των περιβαλοντικά αποκρινόμενων λαών.

    Μπορεί ένας "απολίτιστος" να έχει περιβαλλοντική συμπεριφορά; Ναι και μη σας ξαφνιάζει ότι αυτοί είναι που μας διδάσκουν με την περιβαλοντική απόκριση των ενεργειών τους. Γιατί διδασκόμαστε βιοκλιματική και άρα περιβαλοντική συμπεριφορά από τους Ανασάζι, τους Εσκιμώους, τους Κινέζους του Κίτρινου Ποταμού, την ιαπωνική αγροικία......

    Κι ένα τελευταίο ερώτημα: ένας άνθρωπος που παίρνει μακροχρόνια κορτιζόνη μπορεί να αρνηθεί την ζωική πρωτείνη; Αυτόν πώς θα τον αποκαλούμε;
  17. Dralion

    Dralion New Member

    Σε ενα δημοκρατικο site ειναι ολες οι αποψεις σεβαστες, αλλα αυτο δεν σου δινει το δικαιωμα να προσβαλλεις τους συνομιλητες σου.
    Εσυ εχεις μπερδεψει την δημοκρατια με την ασυδοσια.

    Ειναι δημοκρατικο μου δικαιωμα να σε θεωρησω αδιαφορη, ασυναρτητη και αναγωγη.

    Μετανιωνω που ασχοληθηκα μαζι σου - σου εδωσα αξία.
    Ηταν ενα λαθος μου, που δεν σκοπευω να ξανακανω.
  18. gioulaki

    gioulaki New Member

    ελεϊνο...βλεπε "χορτοφαγια-θεμα πολιτισμου"

    dralion said
    "Σε ενα δημοκρατικο site ειναι ολες οι αποψεις σεβαστες, αλλα αυτο δεν σου δινει το δικαιωμα να προσβαλλεις τους συνομιλητες σου.
    Εσυ εχεις μπερδεψει την δημοκρατια με την ασυδοσια.

    Ειναι δημοκρατικο μου δικαιωμα να σε θεωρησω αδιαφορη, ασυναρτητη και αναγωγη.

    Μετανιωνω που ασχοληθηκα μαζι σου - σου εδωσα αξία.
    Ηταν ενα λαθος μου, που δεν σκοπευω να ξανακανω."

    dralion εμενα η δημοκρατια δν μου δινει το δικαιωμα να προσβαλω τους συνομιλητες μου αλλα εσενα ειναι δημοκρατικο σου δικαιωμα να με πεις αδιαφορη, ασυναρτητη αναγωγη κ ο,τι αλλο γραφεις στο post απο πανω...(Αυτο βεβαια που ειπες εσυ δν ηταν απλως χαρακτηρισμος ηταν εξυβριση)
    (ασχετα με το οτι εγω δν προσεβαλα ποτε κανεναν...σας ζητησα να μου πειτε που ακριβως σας προσεβαλα κ απαντηση δν πηρα..)
    τωρα αν ολο αυτο που ειπες παραπανω δν ειναι το αποκορυφωμα της ασυναρτησιας τοτε τι ειναι???


    Τελοσπαντων το θεμα ειναι οτι περιμενατε μεχρι να πει ο dralion τα απαξιωτικα του λογια προς εμενα κ μετα κλεισατε το thread...ελεϊνοοο!!!
    τουλαχιστον περιμενατε υπομονετικα μεχρι να μπορεσει να μου "απαντησει" διοτι οπως με ενημερωσε η aristea θα αργουσα να λαβω καποια "απαντηση" (ωραια απαντηση ελαβα)...κ μετα ως δια μαγειας το thread κλειδωσε με χαρακτηρισμους προς εμενα...(ηθελα να ξερω τι λεει γι'αυτο η admin...αλλα ξεχασα πως η εν λογω αποτελει εχρθο μου οπως η ιδια δηλωσε)...

    Α ρε επικαλουμαστε κ την δημοκρατια δν ντρεπομαστε λιγο....κ το αστειο ειναι πως κατηγορηθηκα εγω για φιμωμα...ενα site που ονομαζεται δημοκρατικο πως εταιροπροσδιοριζει τους αλλους......
    Last edited: Mar 2, 2010
  19. platon

    platon Σκύλος

    ανοίξαμε πάλι :)
  20. Marin

    Marin Moderator

    Και σας περιμένουμε... :lurk5:

Share This Page