1. gikkat

gikkat New Member

Λοιπόν, έχω μια απορία επί των κουνελακίων...
    Ξεκινάμε βασισμένοι στο γεγονός ότι είμαι παντελώς άσχετη και ότι έχω μάθει γι' αυτά (και για τα χάμστερ) τα έχω μάθει μέσα από το forum, οπότε μη με λιθοβολήσετε!

Εγώ ως γνωστόν πλέον, είμαι σκυλού και αμέσως μετά γατού. Γενικά με τα γατόσκυλα, έχω την αίσθηση ότι μπορείς να επικοινωνήσεις (όπως και με όλα τα ζώα άλλωστε) με τη γλώσσα του σώματος. Έχουν όμως και ένα αβαντάζ καθώς νιαουρίζουν, γαυγίζουν με διάφορους τρόπους και βγάζοντας διαφορετικούς ήχους κάθε φορά που θέλουν να σου τραβήξουν την προσοχή ή να σου πουν κάτι...

Βλέποντας λοιπόν τα videos του Αυτιά της Μαρίας είπα να σας ρωτήσω. Ισχύει το ίδιο με τα κουνέλια? Κάνουν κανέναν ήχο (δεν ξέρω πώς αλλίως να το θέσω)? Μας λένε κάτι με τις φωνητικές χορδές τους ή τη βγάζουν στο μουγκό??? :-D

Σας υπενθυμίζω ότι είμαι άσχετη, φανείτε επιοικείς! :wink:
  2. caramel

caramel New Member

sinithos tin bgazoun sto mougo kopela mou :lol: alla otan tous neuriazeis,opos p.x na tous pirazeis tin miti tous ,tote kanoun san na grilizoun...

Auta otan theloun na sou poun kati,sinithos erxontai kai kathonte dipla sou +se kitane perimenontas... :lol: san zitianakia ena pragma :p
  3. Niva2gr

Niva2gr Moderator

Χαχα!
    Καλή ερώτηση!
    Κοπελιά αν ακούσεις φωνή απο κουνέλι τότε μάλλον πεθαίνει έναν βασανιστικό θάνατο!
    Φυσικά γρυλίζουν κιόλας όταν είναι θυμωμένα αλλά δεν μοιάζει ακριβώς με το γρύλισμα του σκύλου! Είναι ένας ήχος που κάνουν με το διάφραγμα της μύτης τους! Επίσης οι κουνέλες που θηλάζουν κάνουν έναν ήχο σαν αυτό που κάνουν τα περιστέρια αλλά πιό σιγανό και είναι ένας τρόπος να επικοινωνήσουν την αγάπη τους στα μωρά τους! Ένα κουνέλι που κάνει έναν μακρόσυρτο διαπεραστικό ήχο σαν σφύριγμα είτε είναι σε απόλυτο πόνο είτε σε απόλυτο φόβο, πράγμα που σημαίνει οτι μάλλον το τέλος πλησιάζει!