Σουβλάκι

Discussion in 'Συνταγές... γιατί όχι? :)' started by aristea, Apr 18, 2008.

  1. aristea

    aristea Active Member

    Υλικά:
    2-3 ντομάτες
    2 πιπεριές
    κολοκύθι
    μελιτζάνα
    μανιτάρια πλευρώτους
    ξύδι μπαλσαμικο
    1 κεσεδακι γιαουρτι
    αλατι, πιπερι
    λαδι
    1 κρεμμύδι
    μαιντανο
    Πίττες για σουβλάκια ή αραβικες

    Κοβουμε τα λαχανικά και τα μανιταρια σε κύβους σχετικά λεπτούς. Αλατοπιπερωνουμε και τα περναμε σε καλαμακια για σουβλακια. Τα ψήνουμε στο γκριλ ή στη σχαρα.
    Τις πιττες μπορείτε να τις ψήσετε και στην τοστιέρα.
    Ανακατεύετε το γιαουρτι με το μπαλσαμικο και το λαδι (2 κουταλιες της σουπας περιπου) αλατι, πιπερι.
    Βαζετε τα σουβλακια στις πιττες με το γιαούρτι και προσθέτε κομμένο κρεμμύδι και μαιντανό.
    Μπορείτε να προσθεσετε τηγανιτες πατατες.

    Αν ψήσετε περισσότερα λαχανικά μπορείτε να κάνετε και σαλάτα.
    Βάλτε τα σε ενα μπολ προσθετοντας λάδι, μπαλσάμικο, λίγη ρόκα, 1 σκελιδα σκόρδο λιωμένη και φρεσκοτριμμένο πιπέρι

    Edit: Αν δεν βαλετε γιαούρτι, "ραντίστε" το σουβλακι με μπαλσαμικο.
  2. Irene

    Irene New Member

    ειδικα με τα μανιταρια μου ανοιξες την ορεξη ... :twisted:
  3. Dralion

    Dralion New Member

    Εφυγα!

    Ιδιως γιατι το σουβλακι ειναι η αγαπημενη μου τροφη. ;-)

    Εναλλακτικα: αν βρεις τοφου (εχω μιλησει για το τοφου σε αλλο ποστ) μπορεις να το κοψεις σε κυβους και να το ψησεις στο γκριλ οπως και τα υπλοιπα υλικα.

    Το χορτοφαγικο σουβλακι ειναι και φαστ φουντ αλλα και πληρης τροφη. Εχει υδατανθρακες, πρωτεινες, βιταμινες, ιχνοστοιχεια. Ολα οσα χρειαζεται ο οργανισμος.

Share This Page