βοηθεια για cockatiel!

Discussion in 'Τσίου - Σχετικά με τα πτηνά' started by chrisnufkin, Sep 2, 2008.

1. chrisnufkin

chrisnufkin New Member

γεια σε όλους!
    έχω κάποιες ερωτήσεις για παπαγαλάκι cockatiel, ήρθε στο μπαλκόνι μας κ έκατσε καμια ώρα, δεν το αναζήτησε κανείς, ρωτήσαμε κ στη γειτονιά τίποτα κ τελικά τον κρατήσαμε! είμαι άσχετη από πτηνά, βρήκα κάποιες πληροφορίες στο ιντερνετ σχετικα,αλλα έχω αποριες.του πηραμε ενα πολυ μεγαλο κλουβι κ ειναι πολυ ευχαριστημενος,μιλαει ασταματητα κ κανει χαρες,αλλα επειδη εχω σκυλο κ μαλιστα καθολου φιλικο με πουλια(!!),δε θα μπορω να τον βγαζω εκτος κλουβιου.θα φρικαρει?επισης το χειμωνα μπορει να ειναι εξω?δεν μπορω να τον εχω μεσα στο σπιτι.εχω ομωσ ενα μπαλκονι που το χουμει κλεισει σχετικα κ εκει δεν φυσαει,αλλα μαλλον δε θα του αρεσει εκει γιατι δε θα χει να βλεπει διαφορα...
    αν μπορειτε να μου λυσετε τις αποριες μου κ οποια αλλη πληροφορια για διατροφη ή κατι αλλο ευπροσδεκτη!!!ευχαριστω!
    [smilie=hi ya!.gif]
  2. Marin

Marin Administrator

Τα cockatiel θέλουν αρκετά ευρύχωρο κλουβί και πρέπει να μπορεί να σκαρφαλώνει ο παπαγάλος οπότε θα χρειαστει η μία πλευρά του να έχει κάθετα κάγκελα. Είναι πολύ παιχνιδιάρικα και έξυπνα και τους αρέσει να ζουν εντός και εκτός κλουβιού και να παίζουν πολλά παιχνίδια. Λόγω της εξυπνάδας τους βαριούνται εύκολα γιαυτό και έχουν ανάγκη από συνεχές ενδιαφέρον και επαφή με τους ανθρώπους.

Το κλουβί πρέπει να είναι πάντα καθαρό και να μην είναι απευθείας κάτω από τον ήλιο και θα πρέπει να σκεπάζεται κατά την ώρα του ύπνου. Αυτά πρέπει να κοιμούνται αρκετές ώρες για να ξεκουράζονται γιατί είναι πολύ δραστήρια.

Δεν προτείνεται να ζουν εκτός σπιτιού αλλά να ζουν μέσα στο σπίτι και μάλιστα σε κεντρικό σημείο ώστε να είναι σε επαφή με τους ανθρώπους.

Προτείνω να βρεις μια λύση για το σκύλο ώστε να τον συνηθίσει ή να δώσεις τον παπαγάλο γιατί το χειμώνα οι παπαγάλοι δε τη βγάζουν με το κρύο.

Μαρίνα
  3. chrisnufkin

chrisnufkin New Member